فرمانده سپاه نطنز خبر داد

برگزاری یادواره شهدای نطنز همزمان با سالروز فتح خرمشهر

فرمانده سپاه نطنز از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در سوم خرداد خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها از جمله برگزاری یادواره شهدای نطنز و ۶ نشست بصیرتی است که یکی از آن‌ها با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برپا خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹ - 18May 2014

برگزاری یادواره شهدای نطنز همزمان با سالروز فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "حسین آقادوستی" فرمانده سپاه نطنز ظهر امروز در جلسه برنامهریزی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در فرمانداری نطنز برگزار شد، اظهار کرد: سوم خرداد هدیهای الهی به مردم غیور ایران اسلامی در دوران سخت دفاع مقدس بود که با نصرت و پیروزی رزمندگان اسلام پایان یافت و افتخار دیگری در دفتر شجاعتها و انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

وی با تاکید بر آشنایی جوانان و نوجوانان با شخصیت امام راحل ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا و شجاعت رزمندگان اسلام هستیم.

فرمانده سپاه نطنز از برگزاری بیش از ۲۰ ویژهبرنامه فرهنگی در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و افزود: این ویژهبرنامهها از جمله برگزاری یادواره شهدای نطنز و ۶ نشست بصیرتی است که یکی از آنها با حضور حجتالاسلام سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برپا خواهد شد.

وی تجلیل از رزمندگان حاضر در عملیات بیتالمقدس در نماز جمعه نطنز، دیدار و تجلیل از خانواده شهید فیروزی در گلزار شهدای بادرود با برگزاری مراسم زیارت عاشورا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برپایی مسابقات ورزشی در میدان امام حسین (ع) بادرود را از دیگر برنامههای مرتبط با این روز دانست که در این شهرستان برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار