بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 225/ محمدحسن حسنی در گفت و گو با دفاع پرس:

رکورد دانلود برای بازی «تک‌تیرانداز عملیات انتقام»‌/ توان رقابت با بازی‌های خارجی را داریم

سازنده بازی «تک تیرانداز عملیات انتقام» گفت: گرافیک این بازی در بین بازی‌های ایرانی کم نظیر است و در بین بازی‌های خارجی نیز جز ۱۰ بازی برتر است و قابلیت رقابت دارد.
کد خبر: ۲۶۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ - 30October 2017
رکورد دانلود برای بازی «تک تیرانداز عملیات انتقام»‌/ توان رقابت با بازی های خارجی را داریم«محمدحسن حسنی» سازنده بازی موبایلی «تک تیرانداز عملیات انتقام» با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: بازی «تک تیرانداز عملیات انتقام» یک بازی است که برای موبایل های اندرویدی ساخته شد و خوشبختانه مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

وی گفت: بعد از حدود یک ما از تولید این بازی ۹۷ هزار کاربر این بازی را دانلود و نصب کرده اند که در نوع خود یک رقم خوبی و رکورد محسوب می شود.

حسنی افزود: این بازی با حمایت مرکز هنرهای رقومی بسیج ساخته شد. یک تیم ۹ نفره، ۹ ماه برای تولید این بازی موبایلی تلاش کرده است که حدود ۶۰ میلیون تومان هزینه ساخت آن شد.

سازنده بازی موبایلی «تک تیرانداز عملیات انتقام» درباره مراحل این بازی بیان کرد: تک تیر انداز عملیات انتقام در هشت محیط مختلف طی می شود که هر مرحله سه بخش دارد. در کل ۲۴ مرحله شامل پاکسازی و دفاع و مقاومت در این بازی وجود دارد. تصاویری که بازی و موقعیت در آن شکل می گیرد واقعی و در شهرهای اشغال شده سوریه است.

وی درباره کیفیت این بازی عنوان کرد: گرافیک بازی در بین بازی های ایرانی کم نظیر است و در بین بازی های خارجی نیز جز ۱۰ بازی برتر است و قابلیت رقابت دارد.

حسنی ادامه داد: این بازی در نهایت منجر به پاکسازی سوریه می شود. انتخاب اسم این بازی به دلیل همزمان شدن با حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی در تهران «تک تیرانداز عملیات انتقام» انتخاب شد.

امتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها