ما قوی هستیم- ۱۲۶/ فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

راهیان نور دانش‌آموزی مورد هجمه‌ رسانه‌های ضدانقلاب است

سردار «یعقوب سلیمانی» گفت: راهیان نور دانش‌آموزی همیشه مورد هجمه‌های رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب قرار می‌گیرد و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت اثرگذاری این اردوهاست.
کد خبر: ۳۶۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 24October 2019

همه ساله با رشد زائران در پیاده روی و مراسم عظیم اربعین روبرو هستیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، در پنجمین جلسه این قرارگاه که صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور مسئولان راهیان نور سپاه‌های استانی در سالن رضوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی امسال همچون سال گذشته باشکوه برگزار شد و هر ساله شاهد رشد کمّی و کیفی در زمینه خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی هستیم و بحمدالله همه ساله با رشد زائران ایرانی و غیرایرانی در پیاده‌روی و مراسم عظیم اربعین حسینی روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی، تمام امکانات راهیان نور سراسر کشور در اختیار زوار حسینی قرار گرفته بود، تأکید کرد: امکاناتی همچون اسکان، تغذیه و حمل و نقل و... ازجمله خدماتی بود که راهیان نور برای زوار حسینی انجام داد و در این ایام، شاهد توقف موقتی اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس بودیم، اما یادمان‌های دفاع مقدس که در مسیر زوار حسینی قرار داشت، در این ایام با برگزاری موکب‌های پذیرایی، از زائران حسینی استقبال کردند.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به حضور زائران اربعین حسینی غیرایرانی در ایران تاکید کرد: امسال کمیته مردمی استقبال از زائران غیرایرانی در مرز‌های کشورمان حضور فعالی داشتند و امسال شاهد حضور بیش از ۱۸۳ هزار زائر غیرایرانی در کشورمان بودیم که از طریق مرز‌های کشورمان وارد کشور شده و از چهار گذرگاه خروجی در شلمچه، خسروی، چذابه و مهران وارد خاک عراق شدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: امسال با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی و تلاش‌های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برای خدمات دهی به زوار حسینی، مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی که همه ساله در مهرماه برگزار می‌شود، امسال در ۱۱ آبان‌ماه برگزار می‌شود و از این تاریخ به بعد شاهد اعزام کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود.

وی افزود: راهیان نور دانش آموزی یکی از اردو‌های اثرگذار و ماندگار در سطح کشور است که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان می‌شود و به همین دلیل همیشه مورد هجمه‌های رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب قرار می‌گیرد و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت اثرگذاری این اردوهاست.

سردار سلیمانی در پایان بیان کرد: در جلسه امروز قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بر ضرورت کیفی و کمّی اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی که اولویت ماست، به بحث و تبادل نظر پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار