مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

خوزستان آماده برگزاری کنگره ملی شهیده «عصمت پورانوری»

«بتول دوسعلی‌وند» گفت: آمادگی کامل داریم تا به استقبال کنگره ملی شهیده شاخص کشور «عصمت پورانوری» و یک‌هزار و 674 شهید زن استان خوزستان برویم و یاد و خاطره شهدای بانوی دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم.
کد خبر: ۳۷۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ - 01December 2019

خوزستان، آماده برگزاری کنگره ملی شهیده «عصمت پورانوری»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه مراسم امروز محفل انس با قرآن که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: با آمادگی کامل به استقبال کنگره ملی شهیده شاخص کشور «عصمت پورانوری» و یک هزار و 674 شهید زن استان خوزستان می‌رویم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جانبی مراسم محفل انس با قرآن که به همت و مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، بسیج مداحان خوزستان، بسیج جامعه زنان و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد چگونگی استقبال و اجرای کنگره شهیده«عصمت پورانوری» در شهر دزفول است.

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در تلاش هستیم تا با همت همه نهادها کنگره‌ای در شان خانواده معظم شهدا و نقش بی‌بدیل بانوان خوزستانی در دوران دفاع مقدس برگزار کنیم تا دختران جوان امروز و فردا بدانند که مادران شان چه رشادت‌ها و صبوری‌ها کردند تا سنگر حجاب و عفت و امنیت برای نسل امروز به یادگار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها