برگزیدگان جشنواره «یاوران ایثار» معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین در حوزه حفظ آثار و نشر ارز‌های دفاع مقدس معرفی شدند.
کد خبر: ۳۸۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اولین جشنواره برترین گروه مردم‌ نهاد در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با عنوان «یاوران ایثار» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین برگزار شد.

در این جشنواره که به مدت دو ماه ادامه داشت و امروز طی مراسمی برگزیدگان آن معرفی شدند گروه های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس استان قزوین آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

جشنواره گروه های مردم نهاد در بخش های تولیدات فرهنگی و هنری، یادواره های شهدا، فضای مجازی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و پژوهش و ادبیات دفاع مقدس برگزار شد.

از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گروه فرهنگی مذهبی «خانه شهید» با مدیریت «سید محمد جواد فخاری» به عنوان نخست جشنواره، گروه سرود بین المللی انتظار با مدیریت «محمد حسین زاده» موفق به کسب رتبه دوم جشنواره و موسسه مردم نهاد شهید حمید سیاهکالی مرادی با مدیریت «سید جلال میر عسگری» رتبه سوم جشنواره را از آن خود کردند.

همچنین از گروه جهادی شهید حجت اسدی با مدیریت «فاطمه محمدبیگی» و گروه شهید حاج سید جوادی با مدیریت «سینا ترابی» به عنوان آثار شایسته، تجلیل شد.

برگزیدگان جشنواره «یاوران ایثار» معرفی شدند

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها