مراسم سالگرد پیروزی انقلاب و چهلم سردار شهید سلیمانی در مومبای

سرکنسول ایران در مومبای گفت: اقدام شیطانی رژیم تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی تنها نشان دهنده ترس و واهمه آن از سرداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ - 11February 2020

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب و چهلم سردار شهید سلیمانی در مومبایبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‌پرس، مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی امروز (سه شنبه) ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مومبای (بمبئی) در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و قرائت پیام مقام معظم رهبری در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی آغاز شد و سپس «ابوالفضل علیخانی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مومبای طی سخنانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی الهام گرفته از رویداد‌های تکان دهنده و انقلابی اباعبدالله الحسین است؛ لذا هر موقع که دشمن در تلاش برای تضعیف و آسیب رسانی به این انقلاب به زعم باطل خود بوده، همواره نه تنها به نتیجه نرسیده بلکه نتایج عکس آنچه می‌خواستند به دست آمده است. وی همچنین گفت: این انقلاب همواره سرمشقی برای کلیه افرادی بوده که زیر فشار و استعمار سلطه‌جویان هستند.

سرکنسول ایران در مومبای با اشاره به ترور سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: اقدام شیطانی رژیم تروریستی آمریکا تنها نشان دهنده ترس و واهمه آن از سرداران انقلاب اسلامی است.

در ادامه این برنامه «داریوش نعمت الهی» رئیس انجمن جوانان زرتشتیان مقیم مومبای و «منصور شوقی» فیلمساز و هنرمند مقیم مومبای به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار