حجت‌الاسلام سرایی:

ماندن در خانه بهترین هدیه برای قدردانی از کادر درمانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بهترین هدیه برای جبران زحمات کادر درمانی، رعایت توصیه‌های بهداشتی، ماندن در خانه و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا است.
کد خبر: ۳۹۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 02April 2020

ماندن در خانه بهترین هدیه برای قدردانی از کادر درمانی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمانی کشور که مشغول خدمت در جبهه سلامت هستند، اظهار داشت: کادر درمانی در روزهایی که کشور با مشکل کرونا دست و پنجه نرم می‌کند برای کم کردن غم‌ها و مشکلات مردم از انجام هیچ کاری کوتاهی نکرده و جای تشکر و قدردانی از آنها وجود دارد.

وی افزود: در این راستا بهترین هدیه برای جبران زحمات کادر درمانی، رعایت توصیه‌های بهداشتی، ماندن در خانه و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم ادامه داد: برای مقابله با بیماری کرونا رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های مختلف ضمن دادن امید، با دادن آگاهی‌های لازم به قطع زنجیره انتقال این ویروس نیز کمک کنند.

وی با انتقاد از انتشار شایعات مختلف در فضای مجازی در ارتباط با ویروس کرونا تصریح کرد: برای مقابله با این شایعات رسانه‌های معتبر می‌توانند با دادن اطلاعات درست و موثق جلوی شایعات را گرفته و اخبار و اطلاعات مستند را در اختیار مردم بگذارند.

حجت‌الاسلام سرایی با بیان اینکه برخی از دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد فضای ناامیدی و ترس در کشور هستند، گفت: نباید اجازه داد که در جامعه تشویش ذهنی به وجود آمده و آرامش مردم از بین برود.

انتهای پیام/

 

  

 

نظر شما
پربیننده ها