استاندار مازندران:

مردم با بهره‌گیری از فضای مجازی میلاد یگانه منجی عالم بشریت را گرامی بدارند

«احمد حسین زادگان» گفت: مردم با بهره‌گیری از فضای مجازی، صدا و سیما و دیگر شیوه‌های خلاقانه که نیازمند حضور در اجتماعات نباشد، میلاد یگانه منجی عالم بشریت را گرامی بدارند.
کد خبر: ۳۹۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 09April 2020

مردم با بهره‌گیری از فضای مجازی میلاد یگانه منجی عالم بشریت را گرامی بدارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: نیمه شعبان المعظم، سالروز میلاد فرخنده و پربرکت قائم آل محمد (ص)، حضرت صاحب العصر و الزمان مهدی موعود، تنها رهایی‌بخش و یگانه منجی عالم بشریت از بی‌عدالتی، جور و نابرابری و تبعیض است که با ظهور سراسر نورانی او بهار جان‌ها از عطر آرامش و صلح آکنده خواهد شد و وعده‌های حتمی و تخلف‌ناپذیر حق برای اجرای عدالت در سرتاسر جهان محقق خواهد گردید.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته حضرت مهدی موعود در نظام جمهوری اسلامی به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) که براستی سزاوار دلاوری‌ها و فداکاری‌های‌های این مدافعان غیور نظام، آرمان‌های انقلاب و ایران اسلامی است، تعیین کننده ارزش و جایگاه بسیار کلیدی، حساس و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از کیان نظام، منافع ملی و همچنین یادآور مجاهدت‌های سلحشورانه و صادقانه عزیزانی است که در سنگر سترگ تامین امنیت و حراست از حریم امن وطن، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

اینجانب خجسته سالروز ولادت باسعادت امام زمان، مهدی موعود (عج) را به آحاد مردم شریف مازندران، سربازان گمنام امام زمان (عج) به ویژه عزیزان اداره کل اطلاعات در استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان، سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی و تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را مسئلت می‌نمایم.

انتظار دارم مردم عزیز مازندران در این روزهای مقابله با بیماری کرونا در راستای رعایت فاصله فیزیکی و تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از اجرای برنامه‌های اجتماعی که منجر به انتقال این ویروس منحوس می‌گردد، اجتناب نموده، با بهره‌گیری از فضای مجازی، صدا و سیما و دیگر شیوه‌های خلاقانه که نیازمند حضور در اجتماعات نباشد، میلاد یگانه منجی عالم بشریت را گرامی بدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار