نماینده‌ پارلمان عراق:

سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شود

یک نماینده پارلمان عراق هشدار داد در صورتی که تدابیر محدود کننده به دلیل شیوع ویروس کرونا تشدید نشود سیستم بهداشت و درمان این کشور طی ۱۰ روز آینده با فروپاشی مواجه شود.
کد خبر: ۳۹۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ - 23May 2020

سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، در پی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در عراق، پارلمان این کشور روز پنجشنبه هشدار داد که سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است طی ۱۰ روز آینده با فروپاشی مواجه شود.

«جواد الموسوی» سخنگوی ستاد بحران پارلمان عراق که با هدف مقابله با شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور تشکیل شده، در بیانیه‌ای گفت: «در صورتی که ما اقدامات شدیدتری علیه ویروس کرونا اتخاذ نکنیم سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شود. قرنطینه منطقه‌ای یک دروغ بوده و در عمل هیچ دستاوردی نداشته است.»

الموسوی از تمامی عراقی‌ها خواست تا به اقدامات محافظتی در سایه افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور پایبند بوده و خواستار آن شد پیش از آنکه بسیار دیر شود مردم به طور کامل به اقدامات محافظتی پایبند باشند.

دولت عراق اعلام کرد که شهروندان این کشور از اقدامات حفاظتی پیروی نکرده و به همین دلیل تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در حال افزایش است.

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در عراق به سه هزار و ۹۶۴ نفر رسیده و تلفات کرونا در این کشور نیز به ۱۴۷ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار