اخبار دفاعی در هفته‌ای که گذشت؛

از طلوع «فجر» در فضا تا موشک‌هایی که رژیم صهیونیستی را تحقیر کردند

پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره ملی «فجر» به فضا، انهدام شبکه تولیدکنندگان محتوای غیراخلاقی در فیس‌بوک توسط مرکز سایبری سپاه، درس عبرت حزب‌الله به صهیونیست‌ها، ...
کد خبر: ۴۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱ - 06February 2015

از طلوع «فجر» در فضا تا موشک‌هایی که رژیم صهیونیستی را تحقیر کردند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرفصل مهمترین اخبار دفاعی در هفتهای که گذشت در ذیل آمده است.
 
(برای مشاهده متن کامل خبر، روی تیتر کلیک کنید)

مهاجمان صحرای سینا به رژیم صهیونیستی کمک میکنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با مشکوک توصیف کردن حمله به مقرهای ارتش مصر در صحرای سینا گفت: مهاجمان صحرای سینا به اسرائیل اشغالگر کمک میکنند.

انهدام شبکه تولیدکنندگان محتوای غیراخلاقی در فیسبوک

بخشی از مهمترین عناصر و شبکههای فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی و هدف قرار دادن نهاد خانواده در سطح کشور را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

ایران حمایت از «مقاومت» را فدای هیچ مصلحتی نمیکند/ درس عبرت حزبالله به صهیونیستها

جانشین قرارگاه امام حسین(ع) با اشاره به پاسخ نیروهای مقاومت به جنایت رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت از مبارزان و مجاهدان را فدای هیچ مصلحتی نمیکند و در این خصوص بر سر هیچ میزی به معامله نمینشیند.

بازدید فرمانده کل ارتش از پایگاه هوایی شهید لشگری

فرمانده کل ارتش در بازدید از پایگاه شکاری - ترابری شهید لشگری نیروی هوایی، آمادگی بخشهای مختلف و وضعیت نیروی هوایی ارتش را نویدبخش موفقیتهای بیش از پیش این نیرو در سطوح مختلف دانست.

حزبالله با کدام موشک پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را داد؟ + عکس

اجرای عملیات پیچیده مزارع شبعا ضمن پرده برداری از ضعف دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گویای این است که حزبالله به سطحی از توانمندی اطلاعاتی و عملیاتی دسته یافته که بواسطه آن قادر است در حساسترین و امنیتیترین شرایط تا قلب سرزمینهای اشغالی نفوذ کرده و با موفقیت اهداف مورد نظر دست یابد.

ماهواره ملی «فجر» با موفقیت به فضا پرتاب شد + عکس

ماهواره ملی فجر به عنوان چهارمین ماهواره بومی با رمز «یا محمد رسول الله» به فضا پرتاب شد و در مدار زمین قرار گرفت.

تحویل نخستین بالگرد کلاس ۴۱۲ به هلال احمر

نخستین بالگرد از کلاس ۴۱۲ ساخت شرکت «پنها» وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تحویل شد.

زمینه ورود جمهوری اسلامی به «بازار جهانی خدمات فضایی» فراهم شده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فراهم شدن زمینه ورود به بازار جهانی خدمات فضایی را ازجمله دستاوردهای پرتاب ماهواره ملی فجر توسط ماهوارهبر سفیر فجر ذکر کرد.

مقاومت اسلامی با محوریت ایران نقشی راهبردی پیدا کرده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مقاومت اسلامی با محوریت ایران نقشی راهبردی پیدا کرده و با الهامبخشی به حزبالله، سوریه و مقاومت فلسطین، در راستای آزادسازی قدس قدم برمیدارد.

ماهواره فجر با وجود تحریمها و محدودیتها ساخته شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ساخت و پرتاب ماهواره فجر به فضا در شرایطی انجام شد که همه محدودیتها و تحریمها وجود داشت اما همهی آنچه که انجام شد، بدون استثنا با توانایی جوانان ما بود.

نجات ۲ فروند نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط ناوگروه سیوسوم نداجا

ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش در نخستین روزهای حضور خود در آبهای آزاد و خلیج عدن توانست دو فروند نفتکش ایرانی را از چنگ دزدان دریایی نجات دهد.

اولین توربین بادی ساخت وزارت دفاع بهصورت آزمایشی وارد مدار برق کشور شد

مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع گفت: اولین توربین کاملاً بومی ساخته شده توسط وزارت دفاع و دانشگاه فردوسی مشهد بهصورت آزمایشی وارد مدار برق کشور شد.

فرمانده جدید قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه معرفی شد

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد مارانی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها