اخبار دفاعی در هفته‌ای که گذشت

از هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به ائتلاف ضد یمن تا تولید انبوه سامانه کنترل آتش «ثامن»

به صدا در آمدن آژیر اعلام جنگ در ناوگروه 34 نداجا، مشخصات «اژدر» جدید نیروی دریایی ارتش، تولید انبوه سامانه کنترل آتش «ثامن»، اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا در ارتقای توان رزمی ارتش، هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به ائتلاف ضد یمن،...
کد خبر: ۴۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 16May 2015

از هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به ائتلاف ضد یمن تا تولید انبوه سامانه کنترل آتش «ثامن»

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرفصل مهمترین اخبار دفاعی در هفتهای که گذشت در ذیل آمده است.
 
(برای مشاهده متن کامل خبر، روی تیتر کلیک کنید)

طرح «تشکیل هلال شیعی» سناریوی شکست خورده صهیونیستی- آمریکایی است
مسوول روابط عمومی کل سپاه: در واکنش به انتساب خبر تشکیل هلال شیعی به اظهارات اخیر فرمانده کل سپاه تاکید کرد: طرح تشکیل هلال شیعی، سناریوی تبلیغاتی شکست خورده صهیونیستها و آمریکاییها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

نشانههای فرو ریختن حکومت آل سعود در حال نمایان شدن است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حملات وحشیانه حکومت آل سعود به مردم مظلوم یمن گفت: نشانههای فروریختن حکومت آل سعود در حال نمایان شدن است.

منافع تهدیدکنندگان ایران در تیررس حامیان جمهوری اسلامی است/ چگونگی بکارگیری بسیجیان در یگانهای سپاه
معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج گفت: امروز عمق استراتژیک ایران به فراتر از مرزهای جغرافیایی کشورمان گسترش یافته است؛ به نحوی که حامیان جمهوری اسلامی به محض اینکه کشورمان را در خطر ببینند، حاضرند داوطلبانه تمام منافع استکبارگران را در داخل مرزهایشان با خطر مواجه سازند.

انگلیسیها به آمریکاییها خط فکری میدهند/ تجزیه کشورهای اسلامی در دستور کار آمریکا
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آمریکائیها زور، قدرت و نظامیگری دارند ولی فکر را ازانگلیسی میگیرند.

ناوگروه ۳۴ نداجا ناوهای جنگی آمریکا و فرانسه را وادار به تغییر مسیر کرد
ناوگروه سی و چهارم نیروی دریایی ارتش در بدو ورود به تنگه استراتژیک «بابالمندب» با هشدار به بالگردها، ناوها و هواپیماهای آمریکایی و فرانسوی که قصد عدم رعایت فاصله پنج مایلی با این ناوگروه را داشتند، آنها را وادار به تغییر مسیر کرد.

مشخصات «اژدر» جدید نیروی دریایی ارتش/ تولید انبوه سامانه کنترل آتش «ثامن»
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ساخت اژدر جدید نداجا گفت: این اژدر یکی از پیشرفتهترین اژدرهای موجود در سطح جهان بوده، و از توانایی انتقال آسان اطلاعات برخوردار است.

اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا در ارتقای توان رزمی ارتش
فرمانده کل ارتش گفت: بلافاصله پس از دریافت فرمان فرمانده معظم کل قوا، مبنی بر ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح، قرارگاه مربوطه را با محوریت عملیاتی کردن، فرمان ایشان تقویت کردهایم.

هرگونه تعرض به کشتی ایرانی منطقه را به آتش خواهد کشاند
معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان هشدار داد که در صورت ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمکهای بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن؛ آتشی به پا میشود که مهار آن از دست عربستان و آمریکا خارج است.

عواقب هرگونه اقدام تحریکآمیز در مسیر کمکرسانی به یمن، بر عهده آل سعود و آمریکا خواهد بود
وزارت دفاع در بیانیهای با هشدار نسبت به هرگونه کارشکنی در روند کمکهای غذایی و دارویی مردم ایران به مردم مظلوم یمن تاکید کرده است: عواقب هرگونه اقدام تحریکآمیز و ماجراجویی شرورانه در مسیر کمکرسانی به مردم یمن، بر عهده رژیم آل سعود و آمریکا خواهد بود.

آژیر اعلام جنگ در ناوگروه 34 نداجا به صدا در آمد/ آرایش عملیاتی تکاوران ناوشکن البرز
دریادلان ناوشکن البرز و ناو لجستیک بوشهر هوشیار و پای کار آماده مقابله با هر تهدید و تحرکی بودند، که ناگهان از بلندگوهای البرز صدای اعلام جنگ به گوش رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار