منابع فلسطینی اعلام کردند؛

طرح شهرک سازی خطرناک صهیونیستها در کرانه باختری

منابع فلسطینی از جدیدترین طرح خطرناک رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند که طی آن اراضی فلسطینی زیادی از سوی صهیونیستها مصادره خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ - 06July 2020

طرح شهرک سازی خطرناک صهیونیستها در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی از جدیدترین طرح خطرناک رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

این منابع بیان کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه تجهیزات و ماشین های راهسازی در شهرک حواره در جنوب نابلس در شمال کرانه باختری شروع به احداث جاده ای به طول هفت کیلومتر کرده اند و طی آن بر اراضی زیادی چنگ خواهند انداخت.

منابع مذکور از درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در صبح امروز در اعتراض به اقدام صهیونیستها در کندن درختان برای جاده کِشی در جنوب نابلس در شمال کرانه باختری خبر دادند.

این منابع به استفاده نظامیان صهیونیست از بمب های صوتی و گاز علیه فلسطینی ها خبر دادند.

منابع فلسطینی با اشاره به طرح خطرناک صهیونیستها اعلام کردند: ریشه کنی درختان زیتون و جاده کِشی یکی از خطرناکترین طرح های شهرک سازی محسوب می شود زیرا شهرک سازی را تقویت می کند و شهرک های جنوب نابلس را از شهرک های جدا افتاده به شهرهایی در کالبد کرانه باختری تبدیل می کند و تشکیل کشور فلسطین را از حیث جغرافیایی در معرض خطر قرار می دهد. صهیونیستها در راستای این طرح در سال ۲۰۱۹ اراضی فلسطینی زیادی را مصادره کرده اند و طبق این طرح بیش از ۳ هزار درخت میوه کنده خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها