تجلیل فرماندار اشکذر از خبرنگاران شهرستان

فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه حفظ سلامت مردم باید از اولویت‌های صنایع باشد گفت: هیچ‌گونه مماشاتی با صنایع آلاینده نداریم و شرط اول فعالیت صنایع، سلامت مردم است.
کد خبر: ۴۱۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ - 10August 2020

به گزارش

دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری «هادی هادی‌نسب» فرماندار اشکذر با اصحاب رسانه و خبر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر برگزار شد.

هادی‌نسب در ابتدای این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید «محمود صارمی» را گرامی‌داشت و بر هماهنگی و همدلی اصحاب رسانه شهرستان در راستای پیگیری و اجرای مطالبات بحق مردمی تآکید کرد.

هادی نسب با اشاره به برخی خصوصیات حرفه‌ای خبرنگاران گفت: خبرنگاران باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشند و با توجه به واقعیت‌ها، پرهیز از یکجانبه‌گرایی و همکاری و هماهنگی یکدیگر در فضایی صمیمی و پویا پیگیر مشکلات و مسائل شهرستان باشند.

فرماندار شهرستان اشکذر در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون برخی موضوعات بیان کرد: در برخورد با صنایع آلاینده از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و هیچگونه مماشاتی نداریم؛ چراکه حفظ سلامت شهروندان از اولویت‌های ماست و شرط اول صنایع بخصوص صنایع آلاینده حفظ سلامت مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در این نشست با اشاره به لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در روستاها، فعالیت‌های زیرساختی فرهنگی در روستاها را مفید دانست و افزود: در راستای رشد و اعتلای فرهنگی شهرستان از سازمانها و انجمن‌های مردم‌نهاد به هرطریق ممکن حمایت خواهیم کرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های اصحاب خبر و رسانه شهرستان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار