معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

دفاع مقدس ویترین پرافتخار انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: دفاع مقدس ویترین پرافتخار انقلاب اسلامی است و رمز این پیروزی زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۱۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ - 14September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، «منوچهر حبیبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین صبح امروز در جلسه یازدهمین شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از کارنامه های پرافتخار انقلاب اسلامی است که بر تارک تاریخ این سرزمین می درخشد و دنیا همواره مبهوت دلاوری ها و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه‌های بسیار خوب و باصلابتی برای سراسر استان پیش‌بینی شده و وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جدید انقلاب بخوبی تبیین کنیم.

سرتیپ دوم امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در این جلسه بیان داشت: حضور جوانان بعنوان مدافعان حرم در میدان های نبرد با داعش نشان دهنده عمق و تاثیر فرهنگ دفاع مقدس در قلب نسل جدید انقلاب است و همین امر موجب شده دشمنان هیچگاه فکر جسارت به خاک کشور را در ذهن خود نپرورانند.

وی ادامه داد: اراده و عزم تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان قزوین در برگزاری مراسمات چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان قابل تقدیر است که تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان در سراسر استان و فرمانداری ها در روز 31 شهریور یکی از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهر قزوین در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی(ص) برگزار خواهد شد و در شهرستان‌ها هم به صورت همزمان و ویدئو کنفرانس در فرمانداری ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از پیشکسوتان آن منطقه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها