چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد؛

اجرای ۴۰ برنامه شاخص به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس در فریدونکنار

سرهنگ «محمد برمر» از اجرای ۴۰ برنامه شاخص به مناسبت ۴۰  سالگی دفاع مقدس با محوریت شهید حاج «قاسم سلیمانی» در فریدونکنار خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ - 14September 2020

اجرای 40 برنامه شاخص به مناسبت 40 سالگی دفاع مقدس در فریدونکناربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد برمر» فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ۴۰ سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: امسال در ۴۰ سالگی دفاع مقدس و شرایط ویژه کرونایی قرار داریم و به همین منظور ۴۰ برنامه شاخص با رویکرد ۴۰ سالگی دفاع مقدس با شیوه نامه‌های بهداشتی و شرایط کرونایی تدارک دیده شده است.

برمر با تاکید بر ۴۰ برنامه شاخص افزود: این برنامه‌ها در چند محور؛ فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بصیرتی، خدمت رسانی و جهاد سازندگی و برنامه‌های دفاعی و رزمی طراحی و تدوین شد.

وی گفت: عمده برنامه‌ها در حوزه فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا و نمایشگاه دفاع مقدس و ادوات جنگی و برنامه بازدید بچه‌های مهد‌های کودک و دانش آموزان و دانشجویان با رعایت شیوه نامه‌ها از نمایشگاه‌ها است.

این مسئول ادامه داد: همچنین محفل انس با یاد شهدا و ایثار گران و جانبازان با حضور بچه‌های جبهه جنگ ترتیب داده شد که همزمان نیز در فضای مجازی انتشار می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار در ادامه اظهار داشت: یکی از کار‌های خوب در هفته دفاع مقدس که با تلاش مضاعف گروه‌های جهادی صورت گرفت؛ ساخت خانه ۷۰ متری برای یک نیازمند است که تماما با مشارکت مردم و خیرین ساخته و در این هفته افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همزمان نیز چند افتتاح فرصت شغلی، مشاغل خانگی با حمایت صندوق قرض الحسنه محلی که پشتیبان پایگاه و مساجد است صورت می‌گیرد.

برمر گفت: نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان شهید قاسم سلیمانی برپا خواهد شد که در این نمایشگاه نقش از سلاح‌های نظامی که در دوران دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفته و در کنار آن نمایشگاه عکس شهدای فریدونکنار مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: همچنین فروشگاه عفاف و حجاب و البسه‌های اسلامی، غرفه طب سنتی یا غذای سنتی، ایستگاه نقاشی با محتوای دفاع مقدس و مدافع حرم با محوریت شهید قاسم سلیمانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها