چهل‌سالگی سرو/ امام جمعه یاسوج:

دشمنان قصد تحریف دفاع مقدس را دارند

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» گفت: برخی در صدد تحریف دستاوردهای دفاع مقدس هستند و می‌خواهند پیروزی‌ و فرهنگ دفاع مقدس را زیر سوال ببرند، زیرا دفاع مقدس توطئه دشمنان را خنثی کرد و آثار آن تا سالیان زیادی باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۴۱۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ - 25September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تقویت ادبیات دفاع مقدس برای مقابله با تحریف‌گران از مهم‌ترین منویات رهبر معظم انقلاب بود.

وی افزود: برخی در صدد تحریف جریان و دستاوردهای دفاع مقدس هستند و می‌خواهند پیروزی و فرهنگ دفاع مقدس را زیر سوال ببرند، زیرا دفاع مقدس توطئه دشمنان را خنثی کرد و آثار آن تا سالیان زیادی باقی خواهد ماند.

امام جمعه یاسوج آشکار شدن ظرفیت‌ها و عظمت مردم ایران را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: دشمنان بعثی به قدری سبک‌عقل بودند که با ورود به خرمشهر، به دنبال راهی برای ورود به تهران بودند، اما این توطئه آنها شکست خورد.

حسینی متذکر شد: دشمن در صدد است که دستاوردهای دفاع مقدس را نادیده بگیرد زیرا همه اهداف آنها که با هدایت و تحریک صدام بعثی در پی دست یافتن به آنها بودند، به شکست انجامید.

وی ابراز کرد: امروز آزادی‌خواهان جهان با الگوگیری از دوران دفاع مقدس ملت ایران، در برابر این قدرت‌ها قد علم کرده‌اند و این یکی دیگر از دلایلی است که دشمنان قصد تحریف دفاع مقدس را دارند.

 امام جمعه یاسوج با بیان اینکه عالی‌ترین مظاهر و شخصیت‌های اخلاقی  در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شکل گرفت، گفت: ابعاد مختلف دفاع مقدس باید تبیین شده تا نسل‌های جدید با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

حسینی ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع)، با بیان اینکه روز چهارشنبه این هفته روز همبستگی با کودکان فلسطینی است، ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مورد ظلم قرار گرفته‌اند و ظلم مضاعف، امضای قرارداد کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی است که خداوند آنها را نخواهد بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها