چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته بیست و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته بیست و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با عنوان دفاع مقدس تجلی ارزش‌های اسلام ناب محمدی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸ - 09October 2020

برنامه‌های ارتش در هفته بیست و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی و نیرو‌های زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته بیست و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با نوزدهم تا بیست و پنجم مهرماه به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هفته بیست و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های خود را با محوریت گردهمایی هیئت‌های مذهبی نیرو‌های مسلح و تولید و پخش نقش اطلاعات در عملیات‌های میمک، سومار، پل کرخه، ثامن‌الائمه (ع)، مسلم بن عقیل، والفجر ۴، عاشورا و نصر ۸ برگزار می کند.

همچنین نیروی زمینی ارتش در این بازه زمانی نشست تبیین نقش سازمان عقیدتی سیاسی در دفاع مقدس و نشست تبیین ابعاد و تأثیر ارزش‌های اسلامی در دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

نیروی پدافند هوایی ارتش در این هفته نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع «وداع رزمندگان» را برگزار می‌کند؛ همچنین برگزاری نشست تبیین ارزش‌های اسلامی در دفاع مقدس و نشست تخصصی بررسی عملیات هوایی «شهاب ۵» ازجمله برنامه‌های نیروی هوایی ارتش در هفته بیست و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار