اولین کتاب دفاع مقدس با عنوان «ان الحیات عقیده و جهاد» در سوریه رونمایی شد

به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت حوزه هنری استان خراسان‌جنوبی ،کتاب «ان الحیات عقیده و جهاد» در سوریه رونمایی شد.
کد خبر: ۴۲۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ - 15October 2020

اولین کتاب دفاع مقدس با عنوان «ان الحیات عقیده و جهاد»  در سوریه رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت حوزه هنری استان خراسان‌جنوبی، کتاب «ان‎الحیات عقیده و جهاد» در سوریه رونمایی شد.

این کتاب، مجموعه زندگینامه و خاطرات ۴۰ شهید شاخص استان خراسان‌جنوبی است که به زبان عربی ترجمه شده است و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت حوزه هنری استان خراسان‌جنوبی توسط انتشارات «سوره مهر» به تعداد یک هزار و ۵۰۰ جلد منتشر شده است.

کتاب مذکور به نویسنده کتاب علی هاشم‌زاده گازار است و مراسم رونمایی این کتاب با حضور جمعی از دوستداران انقلاب اسلامی و مسئولین محلی در مرکز فرهنگی زیتون دمشق انجام گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «طباطبایی» نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در این مراسم با اشاره به اینکه این کتاب،اولین کتاب جمهوری اسلامی ایران است که رونمایی می‌شود، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت همواره در میان مردم ایران و سوریه از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید قدردان خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و جبهه مقاومت در جای جای کشورهای جهان باشیم.

قرار است این کتاب جهت استفاده علاقه‌مندان در سوریه و چند کشور عربی دیگر توزیع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها