حجت‎الاسلام محمدحسنی:

عفاف و حجاب نشانگر شخصیت متعالی زن است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید براینکه عفاف و حجاب نشانگر شخصیت متعالی زن است، گفت: اگر عفت را از زن بگیرند، هیچ چیز برای او باقی نمی‌ماند و از این جهت است که اسلام برای زن احترام فراوانی قائل است.
کد خبر: ۴۲۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 18November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همایش عفاف و حجاب در مرکز آموزش تکاوران دریایی حضرت قمر بنی هاشم نیروی دریایی (منجیل) با حضور حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش و دیگر مسئولین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در ارتباط تصویری با این همایش با بیان اینکه عفاف و حجاب نشانگر شخصیت متعالی زن است، گفت: اگر عفت را از زن بگیرند، هیچ چیز برای او باقی نمی ماند. اسلام برای زن احترام فراوانی قائل است. زن مظهر جمال و مرد مظهر جلال الهی است.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: برخی می گویند در کدام آیه از قرآن کریم به حجاب اشاره کرده است. آن هایی که این شبهه را مطرح می کنند، اطلاعات کمی از این کتاب آسمانی دارند. در آیه 31 سوره نور به صراحت به موضوع حجاب و کیفیت آن اشاره شده است. در این آیه به بانوان دستور داده شده است که چه قسمت هایی از بدن خود را از نامحرم بپوشانند.
 
وی به اهمیت حجاب در میان بانوان اشاره کرد و ادامه داد: اعتقاد به حجاب در میان همه بانوان مسلمان یکسان است اما در التزام آن‌ها به حجاب ممکن است تفاوت‌هایی باشد که این هم با روشنگری حکیمانه قابل حل است.
 
انتهای پیام/  121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار