فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

بسیج خواب راحت را از چشم استکبار جهانی ربود

«سیداکبر قاسمی» با بیان اینکه با تشکیل بسیج خواب راحت از چشم استکبار جهانی ربوده شد گفت: بسیج ذخیره پایان ناپذیر و عامل آرامش و مورد اعتماد ملت ایران است.
کد خبر: ۴۲۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ - 19November 2020

بسیج خواب راحت را از چشم استکبار جهانی ربود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سیداکبر قاسمی» فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت صبح امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا شمرده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه «بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین» شعار امسال هفته بسیج است، تصریح کرد: بسیج متکی به انقلاب و اندیشه‌های انقلابی است که به فرمان معمار کبیر انقلاب شکل گرفت و تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

وی با اشاره به حادثه ۱۳ آبان که منجر به تشکیل بسیج توسط معمار کبیر انقلاب بعد از یک هفته شد، متذکر شد: تشکیل بسیج حرکت عظیم ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان بود که با تشکیل آن، آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد.

قاسمی افزود: با تشکیل بسیج جوانان پویا، توانمند و مومن با اعتماد به نفس بالا و انقلابی پای کار آمدند و تهدیدات را تبدیل به فرصت کردند.

وی با بیان اینکه با تشکیل بسیج خواب راحت از چشم استکبار جهانی ربوده شد خاطرنشان کرد: بسیج ذخیره پایان ناپذیر و عامل آرامش و مورد اعتماد ملت ایران است.‌

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج از تدوین بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در رشت خبر داد و اظهار داشت: توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، غبارروبی مزار شهدا، غربالگری عموم مردم در پویش سلیمانی‌ها، برپایی میز خدمت، افتتاح ۱۰ مسکن محرومین و همچنین تجهیز پایگاه‌های بسیج به انواع وسایل ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اهم برنامه‌های هفته بسیج شهرستان رشت شمرده می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی در اولویت برنامه‌های بسیج قراردارد افزود: ۱۵ پایگاه مقاومت بسیج در مساجد رشت راه اندازی می‌شود.

قاسمی در پایان با بیان اینکه تفکر بسیجی به خارج از مرزها صادر شده است تاکید کرد: جوانان امروز بایستی شهدا، آرمان‌های انقلاب و تفکر بسیجی را الگو قرار دهند تا از گزند دشمنان در امان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها