رزمایش جهادی و محرومیت‌زدایی سپاه خرم‌آباد برگزار شد

رزمایش جهادی و محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه خرم‌آباد امروز با همکاری بسیح سازندگی برگزار و هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۴۲۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ - 25November 2020

رزمایش جهادی و محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه خرم‌آباد امروز با همکاری بسیح سازندگی برگزار و  1 هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «جعفر بیرانوند» مسئول بسیج سازندگی ناحیه خرم آباد،  امروز در رزمایش جهادی و محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه خرم‌آباد که با همکاری بسیج سازندگی استان برگزار شد، اظهار داشت: در این رزمایش هزار و 200 بسته معیشتی و 500 کیسه آرد، بین بیماران کرونایی و افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش 12 گروه جهادی در یگان موتوری حضور داشتند، افزود: در مجموع 260گروه جهادی ناحیه خرم‌آباد امروز در این رزمایش فعالیت داشتند که هر گروه جهادی به صورت محله محور در مناطق حاشیه نشین یک رزمایش انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 10 هزار خودرو توسط گروه‌های جهادی ضد عفونی شده است، عنوان کرد: در سطح شهر 32 نقطه و در سطح روستا 130 نقطه مورد هدف گروه‌های جهادی برای ضد عفونی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار