پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی ترور ناجوانمردانه شهید «فخری‌زاده»

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ - 28November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» بدین شرح می‌باشد:

«انالله و اناالیه راجعون»

بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بزدلانه جنایتی کثیف و پلید را به نام خود ثبت کردند و اندوه دیگری بر قلب یک ایران نهادند.

جنایت ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع مانند دیگر جنایات شبکه‌ تروریزم بین الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس های سیا و موساد، نشان از به بن بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده ایران اسلامی است.

نیک می‌دانیم رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتارهای شنیع و قساوت‌آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد اما بزودی مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.

اینجانب و ائمه جمعه استان آذربایجان‌شرقی شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهید عزیزمان علودرجات اخروی از خداوند متعال مسألت داریم.

یاد شهیدان مصطفی احمدی روشن، علیمحمدی و شهریاری و رضائی نژاد گرامی باد.

سید محمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار