جلسه هم‌اندیشی مسئولان هیئت امنای حرم شهدای گمنام قم برگزار شد

جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت امنای حرم هفت شهید گمنامی که در چند روز گذشته در چهار نقطه قم دفن شده اند، در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ - 01December 2020

جلسه هم‌اندیشی مسئولان هیئت امنای حرم شهدای گمنام قم برگزار شد/// در حال ویرایشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت امنای حرم هفت شهید والامقام و گمنامی که طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم آذر همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) در چهار نقطه قم دفن شدند، در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در سخنانی در این جلسه اظهار داشت: مزار شهدا هر جا که باشد منشاء خیرات و برکات و محل زیارت و انس عاشقان فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.

وی افزود: باید تلاش کنیم با ساخت یادمان شایسته و برگزاری مراسماتی در شان شهیدان والامقام، موجبات اقبال بیشتر مردم بخصوص جوانان به این مزار‌ها و نیز جلوگیری از غربت شهدا را فراهم آوریم.

در این جلسه، مسئولان و نمایندگان هیئت امنای حرم شهدای گمنام هیئت فاطمیون (بوستان کودک)، مسجد اهل البیت (ع)، مصلای پردیسان و پادگان آموزشی شهدای ۱۹ دی به ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های آتی خود پیرامون بزرگداشت شهدای گمنام پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها