دیدار فرمانده سپاه «سلمان» با خانواده شهید «محمدرضا حیران»

فرمانده سپاه «سلمان» استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «محمدرضا حیران» در زاهدان دیدار کرد.
کد خبر: ۴۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 20January 2021

دیدار با خانواده شهید «محمدرضا حیران» در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «احمد شفائی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولان سپاه استان با هدف تکریم، دلجویی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با پدر و مادر شهید «محمدرضا حیران» امروز در زاهدان دیدار کرد.

‌شفائی در این دیدار با تاکید بر ارزش و جایگاه شهدا نزد خداوند اظهار داشت: شهدا با اخلاص و نیت پاک خود بهترین مسیر بندگی را انتخاب کردند و «عند ربهم یرزقون» شدند.

وی با تاکید بر این مطلب که شهدا با نثار خون پاکشان رسالت سنگین و خطیری را بر عهده ما گذاشته‌اند، عنوان کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و نام این بزرگ مردان حماسه آفرین کمتر از شهادت نیست.

این مسئول ادامه داد: شهدا دارای ویژگی‌های مشترک و بندگان شایسته‌ایی بودند که مدال افتخار شهادت را دریافت کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: مفاهيم ایثار و شهادت مفاهیم اثرگذار و حركت آفرين در جامعه هستند که فضای يک جامعه را به صورت گسترده تحت تأثير قرار می دهند و والاترين بركات را برای ما به همراه دارد.

وی با تاکید بر ایثار و از خودگذشتگی شهدا در دفاع مقدس افزود: اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ايثار‌گران به خوبی برای مردم معرفی و بیان شود بيشترين و بهترين نتايج را به همراه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: ايثار و شهادت يكی از غنی ترين گنجينه‌های فرهنگ اسلامی است كه جلوه‌های اعجاب انگيز آن در طول سالهای انقلاب و دفاع مقدس با حضور شهدا شیعه و سنی به روشنی آشكار و عظيم‌ترين صحنه‌های از خودگذشتگی انسان‌ها در آن تبلور يافته است.

شفائی امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا دانست و افزود: شهدا با رشادت‌های خود و خانواده‌هایشان با صبر و استقامت و شکیبایی این مهم را رقم زده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: خانواده معظم شهدا بعد از شهادت فرزند، پدر، همسران خود با صبوری تمام در راستای اهداف و آرمان‌های شهیدشان گام برداشته‌اند و داغ سنگینی را بر دل تحمل می کنند.

محمدرضا حیران در سال 1367 در عملیات تک دشمن در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار