بخشدار شهر انابد خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث یادمان شهدای گمنام شهر انابد

یوسف سلیمی بیان اینکه تعامل خوبی بین دستگاه‌ها در جهت احداث یادمان شهدای گمنام است، گفت: امیدواریم احداث یادمان شهدای گمنام شهر انابد در سایه همدلی مسئولین محلی به نتایجی قابل قبولی برسد و با شروع عملیات اجرایی آن، در کمترین زمان شاهد بهره‌برداری از این یادمان باشیم.
کد خبر: ۴۳۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ - 22January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، نشست هیئت امنای شهدای گمنام شهر انابد به ریاست یوسف سلیمی بخشدار انابد و با حضور سرهنگ رضا محمدی فرمانده حوزه امام رضا (ع)، علی‌اصغر پورعباس مسئول دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن و سایر اعضا در انابد برگزار شد.

یوسف سلیمی در این نشست اظهار داشت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در سطح منطقه و بین‌المللی به برکت خون شهدا حاصل شده ولذا تکریم شهدا، پاسداشت آرمان‌های شهیدان است.

بخشدار انابد در ادامه ساخت یادمان شهدای گمنام این شهر را ضروری دانست و گفت: با احداث یادمان شهدای گمنام، این محل، کانون برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی در راستای ترویج مقاومت و شهادت خواهد شد که تحقق این مهم مستلزم مشارکت مردم و خیران در این حرکت فرهنگی است.

وی با بیان اینکه ساخت یادمان شهدای گمنام گامی در جهت پاسداشت فرهنگ شهادت است، خاطرنشان کرد: امید است با مساعدت و حمایت خیران، یادمانی متناسب با فرهنگ این خطه و در شأن شهدای گمنام به زودی احداث شود.

سلیمی در پایان با بیان اینکه تعامل خوبی بین دستگاه‌ها در جهت احداث یادمان شهدای گمنام است، گفت: امیدواریم احداث یادمان شهدای گمنام شهر انابد در سایه همدلی مسئولین محلی به نتایجی قابل قبولی برسد و با شروع عملیات اجرایی آن، در کمترین زمان شاهد بهره‌برداری از این یادمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار