مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان خبر داد؛

کنگره ملی تجلیل از همسران شهدا، جانبازان و آزادگان زن در گیلان برگزار می‎شود

«زهرا یعقوب نژاد» با بیان اینکه در هفته زن برنامه های متنوعی در استان طراحی و تدوین شده است گفت: کنگره ملی تجلیل از همسران شهدا، جانبازان و آزادگان زن در گیلان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۴۳۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ - 27January 2021

کنگره ملی تجلیل از همسران شهدا، جانبازان و آزادگان زن در گیلان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «زهرا یعقوب نژاد» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان امروز (چهارشنبه) در نشست با مشاورین فرمانداران شهرستان های استان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار داشت: بانوان نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب و بعد از آن داشتند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه در هفته زن برنامه های متنوعی در استان طراحی و تدوین شده است تصریح کرد: کنگره ملی تجلیل از همسران شهدا، جانبازان و آزادگان زن در گیلان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

وی افزود: در حال حاضر گیلان دارای ۳۳ شهیده و چهار هزار همسر و مادر شهید است.

یعقوب نژاد با بیان اینکه هفته زن فرصتی مغتنم است تا اصلاح بینش عمومی نسبت به زنان داشته باشیم خاطرنشان کرد: ۱۱ تا ۱۵ بهمن هفته زن نام گذاری شده که این هفته تقارن با دهه فجر دارد، در این راستا برنامه های متنوعی در استان اجرایی می شود.

وی از تدوین ۷۸۰ برنامه هفته زن در گیلان خبر داد و متذکر شد: این برنامه ها در حوزه زنان و خانواده با رعایت دستور العمل‎های بهداشتی در استان اجرا می شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان به برنامه های شاخص روز زن اشاره کرد و افزود: نشست تخصصی با موضوع زنان و شکل گیری انقلاب اسلامی، اجرای وبینار با محوریت حضرت زهرا (سلام الله علیها) با حضور مقامات عالی کشور، تجلیل از کارآفرینان برتر با حضور «معصومه ابتکار»، برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت و برگزاری وبینار توانمندسازی اقتصادی و روانی زنان سرپرست خانوار از جمله اهم برنامه های هفته زن در استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار