پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت روز ارتش؛

29 فروردین فرصتی برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ارتش است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ - 17April 2021

29 فروردین فرصتی برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ارتش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش شهیدان و حماسه‌سازان ارتش قهرمان در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی است و همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانی ارزشمند فرمودند «به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران همان‏‌طوری که امام بزرگوار می‌خواستند و آرزو می‏‌کردند و بارها بر زبان آورده بودند یک ارتش مردمی و خدایی است»، این مهم می‌تواند در زمره فریضه‌های پیش روی آحاد ایرانیان و مشتاقان استقلال و امنیت کشور قرار گیرد.

امروز در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ارتش ایران با قدرت بیشتری نسبت به گذشته و دوشا دوش سایر  نیروهای مسلح کشورمان در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در میدان حضور داشته و به آحاد ملت فهیم و انقلابی کشور عزیز اطمینان می‌دهیم که فرزندان آنان در نیروهای مسلح با پیروی از رهنمودهای گوهر بار رهبر حکیم انقلاب راه پیشرفت و اقتدار را سر لوحه کار خود قرار داده و ادامه دهنده راه شهدا و مکتب سلیمانی‌ها و صیادها باشند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید ارتش، این روز فرخنده را به آحاد رزمندگان غیور ارتشی و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار