فتح خرمشهر، فتح خون/

سوم خرداد نماد ایثار، مقاومت و پیروزی ملت ایران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: روز سوم خرداد نماد ایثار، مقاومت و پیروزی ملت ایران به برکت ایمان و پیروی از ولایت و بکار گرفتن قوای خود برابر دشمن است.
کد خبر: ۴۵۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ - 16May 2021

سوم خرداد نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملت ایران استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که دیروز (شنبه) در ستاد استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطف تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است، اظهار داشت: سوم خرداد از آن جهت برای ما دارای اهمیت است که ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و همدلی و اتکا به توان نیرو‌های داخلی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در ادامه افزود: روز سوم خرداد نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملت ایران به برکت ایمان و پیروی از ولایت و به کار گرفتن قوای خود برابر دشمن است و برای ملت ما و تاریخ جهان و آیندگان یک نمونه درس‌اموز و عبرت آموز است.

در ادامه، شرکت کنندگان در جلسه به بیان توضیحات خود پرداختند و پس از تشریح دستورالعمل‌های موجود و بحث و تبادل نظر مقرر شد تا به نحو احسن از ایثارگران این حماسه جاوید در سطح استان تجلیل به شود و همچنین در خصوص نحوه برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران سوم خرداد تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار