حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حضور حداکثری در انتخابات چراغ تابناکی برای آینده نظام است

آیت‌الله «علما» گفت: حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد چراغ تابناکی برای آینده نظام است و هرکجا که مردم حضور حداکثری در رخداد‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته‌اند، بالاترین ضریب امنیت و اقتدار را داشته‌ایم.
کد خبر: ۴۶۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ - 10June 2021

حضور حداکثری در انتخابات چراغ تابناکی برای آینده نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در نشست با تعدادی از روحانیون استان پیرامون اهمیت انتخابات، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بی‌نظیر هستند؛ لذا مسئولان باید موجبات رفاه و رفع گرفتاری‌های معیشتی آن‌ها را فراهم کنند.

وی حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را چراغ تابناکی برای آینده نظام دانست و افزود: هر کجا که مردم حضور حداکثری در رخداد‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته‌اند، بالاترین ضریب امنیت و اقتدار را داشته‌ایم؛ لذا باید مردم شریف یک‌بار دیگر در ۲۸ خرداد حماسه‌ای خلق کنند که طمع دشمنان قسم‌خورده کشور را نقش بر آب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تشریح دیدگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، تأکید کرد: یکی از حرف‌های همیشگی امامین انقلاب، ایجاد امیدواری در مردم و اهمیت دادن به حضور گسترده مردم در عرصه‌های سیاسی است و اصطلاح «ما می‌توانیم»، یعنی امیدواری، بصیرت و آگاهی دادن؛ لذا ما روحانیون باید به مردم بصیرت و آگاهی دهیم و اذعان کنیم مردم ما بی‌نظیر هستند؛ بنابراین نباید بگذاریم مردم در تنگنا قرار گیرند.

وی با اشاره به تأکیدات امام خمینی (ره) بر حفظ جمهوریت، تصریح کرد: امام راحل قدرت نفوذی فوق‌العاده‌ای داشت و هرچه می‌گفت مردم قبول می‌کردند؛ اما همه‌چیز را به رأی می‌گذاشت و نظرات مردم برای ایشان از اهمیت بالایی برخوردار بود؛ لذا ما باید مردم را روشن کنیم که در عرصه‌ها حضوری حداکثری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از برخی نابسامانی‌ها و بیکاری جوانان، خاطرنشان کرد: ایران کشور ثروتمندی است و در برخی منابع خدادای جزو کشور‌های اول دنیا هستیم؛ لذا دلیلی ندارد پول کشور ما ضعیف باشد و این همه بیکار داشته باشیم و اصلا چرا ما متناسب با شأن کشور پیشرفت نکرده‌ایم.

علما افزود: متأسفانه به‌رغم این همه ثروت خدادای و این‌که هرچه نگاه می‌کنیم، ثروت می‌بینیم و مردم هم این را می‌دانند؛ اما تغییری در سفره مردم به‌وجود نیامده و خوب می‌دانیم این موضوع، یکی از مطالبه‌های جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی از رؤسای جمهور بوده است و آن کیفیت سفره مردم است؛ زیرا مردم از این امکانات کشور خبر دارند و تغییرات را از مسئولان می‌خواهند، نباید اجازه دهیم خانواده‌ای دغدغه جهیزیه فرزندان، یا بیکاری آنان را داشته باشد.

وی در خصوص ارزشمندی مردم، خاطرنشان کرد: مردم همواره با انقلاب بوده و هستند؛ اما انصافاً باید مسئولان هم به فکر مردم باشند، مردم صداقت و سلامت از ما می‌خواهند.

علما گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره می‌فرمایند که من قائل به حداکثری هستم؛ زیرا انقلاب ما متکی و زنده به حضور مردم است، هر جا مردم حضور حداکثری داشتند، هیچ مانعی جلودار انقلاب اسلامی نبوده است و ایشان با تکیه بر همین مردم به آمریکا نهیب می‌زنند و استکبار را به زانو درآورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: همگان واقفیم؛ سرمایه کشور مردم هستند، اصلا مردم صاحبان اصلی انقلاب، نظام و کشور هستند و امام خمینی (ره) بار‌ها سفارش می‌کرد، باید ما حضور ذهن داشته باشیم که خدمت‌گزار این مردم هستیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه می‌فرمایند که مسئولان باید مثل مردم زندگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها