حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جماعت مسجد امام حسین (ع) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مشارکت گسترده و انتخاب اصلح وظیفه جامعه در انتخابات است

حجت‌الاسلام «سپاهی» گفت: مشارکت گسترده و انتخاب اصلح وظیفه جامعه در انتخابات پیش رو است.
کد خبر: ۴۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ - 13June 2021
مشارکت گسترده و انتخاب اصلح؛ وظیفه جامعه در انتخابات حجت‌الاسلام «سپاهی» امام جماعت مسجد امام حسین (ع) مهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: همه ما از علما و فرهنگیان گرفته تا همه اقشار به ویژه افراد خاص برای حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه روشنگری داریم.
 
وی افزود: دشمن در حال فعالیت است تا با بزرگنمایی و اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مانع حضور مردم شود، اما ما وظیفه داریم مردم را توجیه کنیم که دلیل بخشی از مشکلات، عوامل داخلی و بخشی نیز نتیجه تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی استکبار علیه کشور است.
 
سپاهی تاکید کرد: همه موظف هستند که برای حراست و صیانت از کشور، انقلاب و خون شهدا، بصیرت‌افزایی و روشنگری کنیم تا مردم در این صحنه مهم حضور حداکثری داشته باشند تا بتوانیم کرسی ریاست جمهوری را به دست کسی دهیم که دیندار باشد و مشکلات جامعه را برطرف کند. شاید وظیفه نداشته باشیم به عنوان روحانی از کاندیدای خاصی نام ببریم، اما می توانیم شاخص های مدنظر رهبری را به مردم تبیین و آن ها را برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کنیم.
 
امام جماعت مسجد امام حسین (ع) مهرستان با بیان این که روشنگری و بصیرت افزایی و جهت‌دهی مردم به سمت انتخاب اصلح جزو وظایف ائمه جمعه محسوب می شود، گفت: اختلاس و فساد مالی باعث دلسردی می شود، اما مانع مشارکت مردم در عرصه انتخابات نخواهد شد.
 
به گفته وی، تبیین نقش ریاست جمهوری در پیشبرد برنامه های کشور و نظام از دیگر وظایف علما و ائمه جمعه است، ضمن این که باید به کسی رای دهیم که نگاهش به بیرون نباشد. ما مخالف مراوده با جهان نیستیم، اما نباید کسی را انتخاب کنیم که چشمش به خارج از کشور باشد و به توانمندی های خودمان ایمان نداشته باشد. معتقد به توانمندی های داخل و جوانان، مدیر، مدبر و دیندار از ویژگی های انتخاب اصلح است، انسان بی دین چه بسا منافع شخصی خودش را جایگزین منافع کشور و ملت کند.
 
سپاهی با بیان این که رئیس جمهور باید به جوانان که موتور محرک کشور هستند، ایمان داشته باشد، افزود: نمی گوییم با دنیا ارتباط نداشته باشیم، باید با جهان مراوده کرد، به جز اسرائیل که آن را به رسمیت نمی شناسیم، حتی اگر آمریکا احترام متقابل نسبت به کشور داشته باشد و از خصومت دست بکشد، هیچ منعی برای مراوده نمی بینیم.
 
وی افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما با دولتمردان آمریکا این است که آنها گرفتار بیماری به نام تحریم هستند، هر زمانی که بخواهند به تحریم ها اضافه می کنند، به همین دلیل این کشور را دوست خود نمی دانیم. ترفندهای آمریکا برای ملت ایران روشن شده است، از قبل انقلاب به کشور خیانت کرده و هنوز هم این کار را انجام می دهد. اما نسبت به کشور وظیفه داریم به فرد اصلح که منافع عموم را مدنظر قرار دهد، رای دهیم. وظیفه همه دعوت به حضور پر رنگ و مشارکت حداکثری پای صندوق رای و وظیفه دیگر جهت دهی برای انتخاب فرد اصلح طبق فرامین رهبری  است، فردی که آینده آبادی را برای کشور رقم بزند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار