مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار حکومت دینی و تثبیت نظام می‌شود

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار حکومت دینی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ - 20July 2021

فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار حکومت دینی و تثبیت نظام می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در چهارمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید استان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان عید سرسپردگی و بندگی و نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده اند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بعنوان یک اصل مهم در برنامه کاری همه حوزه‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: حفط و تکریم جامعه ایثارگری، پیگیری دغدغه‌ها، پاسخگویی به ایثارگران، رضایتمندی، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید پای صحبت‌ها و درد دل‌های ایثارگران بنشینیم تا مشکلات آنان را شناسایی و مرتفع کنیم، تصریح کرد: فعل خوب شنیدن را به عنوان یک ابزار مهم در امر خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری، در تمامی امور اداری توسعه و رشد دهیم.

حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود حفظ و احیای فرهنگ ایثار و شهادت را از رسالت بنیاد دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار حکومت دینی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گردد.

وی اضافه کرد: هر قدر در جهت گسترش این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم به همان اندازه ارزش‌های مرتبط با فرهنگ اسلامی در جامعه نهادینه می‌گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یک دل و با هم بودن در کار را یکی از شاخصه‌های پیشبرد امور دانست و گفت: کار ما زمانی ارزشمند است که با همفکری و هم اندیشی همراه باشد تا میزان رضایتمندی مخاطبین را افزایش دهد.

حجت الاسلام یوسف پور حس تعاون و روحیه همکاری بعنوان خصلت نیکو در محیط کار را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: ابتدا باید قدر جایگاه خود را بدانیم و سپس ارزش و منزلت ایثارگران عزیز را درک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها