عضو شورای شهر اسلامی بوشهر تاکید کرد؛

لزوم توجه به رویکرد بومی سازی در سمن‌های حوزه دفاع مقدس

«خوشبخت» تشکیل کمیته‌ها در روند اجرای سازمان‌های مردم نهاد را ضروری خواند و گفت: در عملیاتی کردن این امر مهم رویکرد بومی سازی سمن‌های حوزه دفاع مقدس را باید مدنظر داشته باشیم.
کد خبر: ۴۷۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ - 12September 2021

لزوم توجه به رویکرد بومی سازی در سمن های حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اولین نشست هم اندیشی راه اندازی سمن‌های حوزه دفاع مقدس در بوشهر امروز با حضور مدیرکل حفظ اثار وو نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عضو شورای شهر اسلامی بوشهر و مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس استان برگزار شد.

«پروین خوشبخت» عضو شورای شهر اسلامی بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما نتوانسته ایم دین خودمان را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای انجام این کار باید نقاط قوت را بیان کنیم گفت: در بهتر اجرا شدن این امر باید برنامه ریزی و راهکار‌های مناسب ارائه شود.

این مسئول مشخص نمودن پایه‌ها و سازوکار‌های که در دل اهداف نهفته شده اند را لازم دانست و افزود: این سفره معنوی است که باید از آن بهره ببریم.

عضو شورای شهر اسلامی بوشهر، بر ضرورت استفاده از نظرات و تجربیات دیگر استان‌ها در راه اندازی سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد و خاطرنشان کرد: کار‌های عملیاتی برای اجرای این طرح باید صورت گیرد.

خوشبخت تشکیل کمیته‌ها در روند اجرای این طرح را ضروری خواند و عنوان کرد: در عملیاتی کردن این امر مهم رویکرد بومی سازی سمن‌های حوزه دفاع مقدس را باید مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار