اولین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس آبادان برگزار شد

اولین نشست شورای هماهنگی ویژه برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس امروز در فرمانداری آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ - 13September 2021

اولین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس آبادان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست شورای هماهنگی ویژه برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس امروز در فرمانداری آبادان برگزار شد.

«بیژن ربیعی» معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان در ابتدای این نشست اظهار داشت: هشت کمیته تخصصی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آبادان تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته‌ها در زمینه‌های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، ایثارگران، بانوان، تدارکات و پشتیبانی، فرهنگی، فضاسازی تبلیغاتی و ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند.

ربیعی فعالیت کمیته‌های هشتگانه دفاع مقدس آبادان را در راستای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ناب ایثار و گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان بر شمرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای فرهنگی در دوم مهرماه و شهدای آتش‌نشان در هفتم مهر از برنامه‌های مهم شهرستان آبادان در هفته دفاع مقدس است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان، دفاع مقدس را دستاوردی بزرگی برای ملت بزرگ ایران در هشت سال مقاومت در برابر دشمن بعثی دانست و بیان داشت: باید رشادت‌های رزمندگان به درستی به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس بر اساس فضای مجازی و با استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز آبادان و خبرگزاری‌های مستقر در منطقه پیش‌بینی و طراحی شده است.

در ادامه نشست نیز سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان تکمیل موزه بکر دفاع مقدس در آبادان را یک ضرورت برای شهرستان دانست و متذکر شد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، بزرگداشت شهدای آموزش و پرورش، گرامیداشت شهدای آتش‌نشان و بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان را مهمترین برنامه‌های دفاع مقدس در این شهرستان دانست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال متناسب با شرایط کرونا برگزار می‌شود، خبر داد: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به فضاسازی محیطی و تولید و بارگذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی توجه بیشتری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار