فرمانده مرزبانی ناجا:

حضور مقتدرانه مرزبانان در مرز‌ها نماد اقتدار کشور است

سردار گودرزی گفت: حضور ایثارگرانه و مقتدرانه همرزمانم در پاسداری از حدود و ثغور کشور نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۷۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ - 15September 2021

حضور مقتدرانه مرزبانان در مرز‌ها نماد اقتدار کشور استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار  احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه سفر به استان خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به تقویت و تجهیز مناسب مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بحمدالله امروز با ساختار مطلوب مرزبانی و توجه ویژه فرمانده ناجا و مسئولان در راستای تقویت مرز‌های کشورمان، امنیت مطلوب و پایداری در مرز‌های ایران اسلامی حاکم است.

وی با اشاره به تعامل و روابط دیپلماسی با کشور‌های همسایه افزود: توجه به هوشمندسازی مرز‌های ایران اسلامی، انسداد و کنترل نوار مرز با استقرار سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی، حسگر‌ها و همچنین ارتقاء توان آمادگی عملیاتی مرزبانان در دستور کار قرار دارد و مرزبانان نیروی انتظامی با آمادگی کامل در مرز‌های کشورمان آمادگی پاسخگویی به هر گونه تهدید را دارند.

سردار گودرزی با بیان اینکه مرزبانان نیروی انتظامی ادامه دهنده راه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: حضور ایثارگرانه و مقتدرانه همرزمان عزیزم، در پاسداری از حدود و ثغور کشور که به شایستگی انجام می‌پذیرد نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی از امنیت پایدار مرز‌های کشور و ظرفیت‌های اقتصادی مطلوب در مناطق مرزی گفت و بیان کرد: با جلسات متعددی که با دولت محترم داشتیم به دنبال تامین اعتبار برای ایجاد بازارچه مرزی، جاده و تامین امنیت مناطق مرزی هستیم و آمادگی ایجاد گذر مرزی برای مرزنشینان در این استان را داریم که مستلزم هماهنگی متقابل با کشور همسایه می‌باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا توان عملیاتی، آمادگی و استقرار مرزبانان نیروی انتظامی در مرز‌های استان خراسان شمالی را هوشمندانه و مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر مرز‌های استان خراسان شمالی با بیش از ۳۰۰ کیلومتر از امنیت مطلوبی برخوردار است و همرزمانم در مناطق مرزی با چشمانی بیدار و با اقتدار از سرحدات کشورمان دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار