مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می‌شود

امیر «نجاتی» گفت: هزار عنوان برنامه محوری فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ - 19September 2021

بیش از هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اجرا خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر سرتیپ محمد نجاتی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری مراسم تجلیل از چهار هزار پیشکسوت ایثارگر در مرکز استان و شهرستان‌ها، تجلیل از هزار خانواده شهدا، برگزاری جشنواره فانوس و رژه خودرویی از برنامه محوری هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس کمیته‌های نظامی، پیشکسوتان، دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگی و تبلیغات، نظارت و ارزیابی، ایثارگران، اصلاع رسانی و فضای مجازی، ورزش و جوانان، روحانیت و زنان تشکیل شده که دستگاه‌های اجرایی استان در آن کمیته ها مشارکت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی متذکر شد: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور ارج گذاری به دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت، به صورت متمرکز در سطح کشور از یک میلیون رزمنده این دوران تجلیل می شود که سهم استان در این خصوص چهار هزار رزمنده است.

نجاتی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا تنها به آذین بندی سر در اداره ها اکتفا نکنند و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود که این امر مهم نیازمند تلاش تمامی ارگان‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها