مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه روح‌الله:

ایجاد پاتوق فرهنگی برای جوانان یکی از سیاست‌های دهکده مقاومت است

محمدی گفت: ایجاد پاتوق فرهنگی برای جوانان و نوجوانان یکی از سیاست‌های دهکده مقاومت است و امیدواریم بتوانیم در هفته دفاع مقدس این مجموعه را به خوبی به مردم استان و خصوصا جوانان معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۷۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 18September 2021

ایجاد پاتوق فرهنگی برای جوانان یکی از سیاست های دهکده مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «سید جواد محمدی» مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از فرصت های مناسب برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هفته دفاع مقدس است که همه توان و ظرفیت ها باید برای گرامیداشت این هفته پای کار بیاید.

وی گفت: دفاع مقدس هویت ملت ایران است و امروز برای حفظ و تقویت هویت ارزشمند ملت ایران باید همه ظرفیت ها و توانمندی ها را به کارگیری کنیم.

محمدی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ماموریت ها و وظایف مهم مرکز حفظ آثار سپاه است که البته ابتکار و خلاقیت محوریت برنامه های این مرکز است و در این راستا دهکده مقاومت سپاه راه اندازی شده و در این راستا نقش آفرینی می کند.

مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: الگوسازی و معرفی الگو برای تفریحات سالم با تکیه بر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس برای دیگر مجموعه ها از اهداف مهم راه اندازی دهکده مقاومت است و امروز ظرفیت ها و بسترهای بسیار خوبی در دهکده مقاومت بسیج استان فراهم شده که در راستای ترویج فرهنگ ایثار به کارگیری خواهند شد.

محمدی افزود: ایجاد پاتوق فرهنگی برای جوانان و نوجوانان یکی از سیاست های دهکده مقاومت است و امیدواریم بتوانیم در هفته دفاع مقدس این مجموعه را به خوبی به مردم استان و خصوصا جوانان معرفی کنیم.

وی یادآور شد: امروز نمازخانه و کتابخانه، فروشگاه چندمنظوره، سالن فرهنگی، مجتمع اقامتی و خدماتی، سالن آمفی تئاتر، باشگاه پینت‌بال، پیست موتورسواری، پیست کراس، کافی‌شاپ، باغ پرندگان، شهربازی نور، باشگاه تیراندازی اهداف پروازی در حال فعالیت است که روزهای پنجشنبه و جمعه آماده ارائه خدمات به مردم استان است.

مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همچنین باغ پرندگان دهکده مقاومت با بخش های اکو پارک، نمایشگاه پرندگان و خزندگان و آتلیه عکاسی در حال آماده شدن است و امیدواریم تا هفته دفاع مقدس به مرحله بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: ۶۳ عنوان نشست بصیرتی و روشنگری با حضور کارشناسان برجسته، ۲۷ عنوان یادواره در سطح محله ها، ۲۱ مسابقه ورزشی ، ۳۰ مسابقه فرهنگی، ۱۲ برنامه پیاده روی، توزیع ۵۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان و افتتاح پروژه های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان ها از جمله برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار