رژه نیروهای مسلح در نیشابور+ تصاویر

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح مستقر در شهرستان نیشابور اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۷۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 22September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس رژه اقتدار نیروهای مسلح امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) و جمعی از اعضای شورای تأمین شهرستان در محل این تیپ برگزار شد.

سردار سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: در اولین روز هفته دفاع مقدس، تیپ 21 امام رضا (ع) بخشی از توانمندی‌های رزمی و تجهیزاتی خود را با اجرای رژه به نمایش گذاشت.

وی افزود: در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور آحاد مختلف مردم به‌ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مراسم عطرافشانی گلزار شهدا در سرتاسر شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنانش خطاب به آینده‌سازان انقلاب اسلامی گفت: جوانان با شور و نشاط و با امید به آینده در سایه وحدت و یکپارچگی موانع را یکی پس از دیگری از سر راه توسعه ایران اسلامی برخواهند داشت.

این فرمانده ارشد سپاه تأکید کرد: ان‌شاءلله تحت رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی جوانان، فتح‌الفتوح دیگری رقم خواهد خورد و با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرات معصومین این پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیه‌الله‌اعظم (عج) سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها