فرماندار تربت حیدریه:

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه مسئولین است

«شرافتی‌راد» بیان اینکه ترس امروز دشمن از آگاهی، بصیرت و حضور در صحنه مردم است، گفت: مردم به جای حرف و شعار، خدمت و عمل می‌خواهند؛ بر همین اساس مدیران باید بیانیه گام دوم انقلاب و عهدنامه دولت خدمتگذار مردمی را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۴۷۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 23September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، «حسین شرافتی‌راد» معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا اظهار داشت: امروز نظام در اوج عزت و عظمت و اقتدار قرار دارد و شهدا آن چیزی را برای ما به ارمغان آوردند که تمام دنیا اکنون دنبال آن هستند.

وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی تمام تهدیدات دشمن را در حین برنامه‌ریزی خنثی می‌کنند و این نشان از تیزبینی و هوشیاری کامل سربازان ولایت دارد.

شرافتی‌راد با بیان اینکه ترس امروز دشمن از آگاهی، بصیرت و حضور در صحنه مردم است، گفت: مردم به جای حرف و شعار، خدمت و عمل می‌خواهند و بر همین اساس مدیران باید بیانیه گام دوم انقلاب و عهدنامه دولت خدمتگذار مردمی را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار تربت حیدریه گفت: امروز بسیاری از مسائل می‌تواند باعث دلسردی و ناامیدی مردم شود و اگر قرار باشد مردم در کف خیابان و در ادارات ناراضی باشند این مسیری نیست که مد نظر شهدا بوده است.

وی افزود: نباید از حضور در مزار شهدا استفاده ابزاری و سیاسی شود چراکه شهدا جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند. امروز زمانی نیست که مردمی که فرزندان خود را برای خنثی شدن تهدیدات دشمن روانه جبهه‌های حق علیه باطل کردند شاهد برخی بدرفتاری‌ها باشند.

فرماندار تربت حیدریه تأکيد کرد: هیچ مسئولی قرار نیست تا آخرالزمان بر کرسی خود بماند ولی تا روزی که هستیم باید دستاوردها و آرمان‌های انقلاب و شهدا را دنبال کنیم چراکه آنچه که مارا نجات می‌دهد عملکرد ما خواهد بود، لذا اجازه نخواهیم داد آنانی که با فرهنگ ایثار و شهادت فاصله گرفتند دوباره عهده‌دار مسئولیت شوند که اگر محقق شود ظلم به شهدا و نسل آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار