در راستای تقویت امنیت جمعی؛

کشور‌های CSTO در مرز افغانستان رزمایش برگزار می‌کنند

سازمان پیمان امنیت جمعی به رهبری روسیه، برای روز ۳۰ مهر، رزمایشی را در مرز مشترک تاجیکستان-افغانستان تدارک دیده است.
کد خبر: ۴۸۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ - 13October 2021

کشور‌های CSTO در مرز افغانستان رزمایش برگزار می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرگزاری «ریانووستی» روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد بلوک امنیتی «سازمان پیمان امنیت جمعی» که تحت نام اختصاری (CSTO) شناخته می‌شود؛ رزمایشی را در مرز تاجیکستان و افغانستان برگزار خواهد کرد.

این رزمایش قرار است در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۳ اکتبر (۳۰ مهر و اول آبان) برگزار شود.

سازمان پیمان امنیت جمعی به رهبری روسیه، شامل تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ارمنستان و بلاروس است.

طی یک ماه گذشته، خبر‌هایی درباره صف آرایی نیرو‌های طالبان و تاجیکستان در مناطقی از مرز مشترک، نگرانی‌هایی را برای مسکو ایجاد کرده است.

در همین ارتباط، وزارت خارجه روسیه هشدار داده بود که در صورت تشدید اوضاع در مرز تاجیکستان و افغانستان، قاطعانه‌ترین اقدامات از سوی مسکو اتخاذ خواهد شد.

پیشتر، «ملا عبدالغنی برادر» معاون نخست‌وزیر طالبان، به رسانه‌ها گفته بود که تاجیکستان در امور داخلی افغانستان مداخله می‌کند. او به تاجیکستان هشدار داده بود که آن‌ها می‌توانند به این مداخله واکنش نشان دهند.

سران طالبان پس از اظهارات اخیر «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان، به موضع‌گیری علیه دوشنبه پرداختند. رحمان در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفته بود که هرچند نمی‌خواهد در امور داخلی افغانستان مداخله کند، صلح و ثبات در این کشور زمانی شکل خواهد گرفت که در افغانستان انتخابات برگزار شود و دولتی با شرکت تمامی اقوام روی کار بیاید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار