مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

موزه دفاع مقدس خراسان شمالی جزو موزه‌های برجسته کشور خواهد بود

امیر «نجاتی» گفت: با طراحی صورت‌گرفته، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی جزو موزه‌های برجسته کشور خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 09December 2021

جلسه هماهنگی تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، «جواد حمیدی» شهردار «بجنورد» به‌همراه اعضای شورای اسلامی این شهر، با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی، با سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار کردند.

امیر «نجاتی» در این دیدار، گزارشی از روند اقدامات صورت‌گرفته در راستای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی و همچنین افتتاح فاز نخست این مرکز را ارائه داد.

وی با بیان اینکه با طراحی صورت‌گرفته، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی جزو موزه‌های برجسته کشور خواهد بود، اظهار داشت: این مرکز به‌عنوان میراث ماندگار دفاع مقدس و جبهه مقاومت، ایستادگی و فداکاری رزمندگان اسلام را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت تا آن‌ها بدانند که امت همیشه در صحنه ایران اسلامی در چه شرایطی از کشور دفاع کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، خواستار تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با حمایت شهرداری بجنورد و شورای اسلامی این شهر شد.

شهردار بجنورد نیز در این دیدار اظهار داشت: با هماهنگی مدیران استان خراسان شمالی و مساعدت همه دست‌اندرکاران، ا‌ن‌‍شاءالله روند احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با قوت ادامه یافته و پشتیبانی خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار