آیین گرامیداشت شهدای گمنام در موزه دفاع مقدس شهرکرد برگزار شد

آیین گرامیداشت سه شهید گمنام تازه تدفین شده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با حضور پرشور مردم و مسئولین در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ - 12January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، آیین گرامیداشت سه شهید گمنام تازه تدفین شده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهرکرد با حضور پرشور  مردم و مسئولین با سخنرانی و مداحی ذاکرین اهل بیت شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهار محال بختیاری در این مراسم اظهار داشت: نام و یاد شهدا در دل‌ها جاودانه است مردم شهرکرد نیز با حضور حماسی خود در نشییع شهدای گمنام این روز را در تاریخ استان ماندگار کردند.

در پایان حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد نیز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به مقام شامخ شهیدان گمنام تازه تدفین شده این مرکز ادای احترام کرد.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری تشییع که سه شهید گمنام در مرکز فرهنگ و موزه دفاع مقدس استان، یک شهید در حوزه علمیه خواهران شهرکرد، دو شهید در شهر آلونی و دو شهید در شهر ناغان تدفین و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها