نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

فوق العاده مناطق جنگی به همه شهرهای خوزستان تعلق گرفت

متینیان گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد دریکسال اخیر، حق مناطق جنگی علاوه بر بازنشستگان دولتی کشوری به کارکنان بازنشسته سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مشمول تمامی شهرهای استان خوزستان پرداخت می شود.
کد خبر: ۵۲۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 15May 2022

فوق العاده مناطق جنگی به همه شهرهای خوزستان تعلق گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «ابراهیم متینیان» نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی امروز در یکی از برنامه های تلویزیونی اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد با سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، وزیردفاع و فرماندهان نظامی دریکسال اخیر، حق مناطق جنگی علاوه بر بازنشستگان دولتی کشوری به کارکنان بازنشسته سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مشمول تمامی شهرهای استان خوزستان پرداخت می شود.

وی افزود: تا پیش از این شهرهای رامهرمز، رامشیر، باغملک، مسجد سلیمان، لالی، بهبهان، ایذه، امیدیه و چندین شهر دیگر خوزستان از امتیاز مناطق جنگی برخوردار نبودند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر خاطرنشان‌کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به منظور جبران عقب ماندگی و توسعه این مناطق و افزایش قدرت خرید مردم پرداخت فوق العاده حق مناطق جنگی توسط دولت قبل با بی‌عدالتی انجام گرفت به گونه‌ای که بعضی از کارکنان از این امتیاز برخوردار و گروهی دیگر محروم شدند و یا تعدادی از دستگاه‌ها از پرداخت آن سرباز زدند و حتی بازنشستگان از دریافت آن کنار گذاشته شدند.

متینیان با تاکید بر اینکه با پیگیری های انجام شده کارکنان نهادهای نظامی و انتظامی نیز مشمول دریافت فوق االعاده مناطق جنگی شده اند، افزود: پیگیری‌ها برای مشمول شدن بازنشستگان از این فوق العاده ادامه‌ دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار