فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون سیاسی، امنیتی فرماندار زنجان:

برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد باید با نوگرایی برگزار شود

معاون سیاسی امنیتی فرماندار زنجان گفت: گرامیداشت سوم خرداد در زنجان در کنار سایر فعالیت‌ها باید با کیفیت‌بخشی و نوگرایی برگزار شود.
کد خبر: ۵۲۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 18May 2022

فتح خرمشهر؛ فتح خون/ گرامیداشت سوم خرداد در زنجان با کیفیت‌بخشی و نوگرایی برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سید «مجتبی حسینی راد» امروز در جلسه بزرگداشت روز سوم خرداد اظهار داشت: روزهایی مانند سوم خرداد برای ما بسیار مهم است و وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا برنامه‌هایی درخور این روز برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار زنجان با اشاره  به سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: بیداری‌هایی که امروز در جهان می‌بینیم و این رشادت‌ها و شهامت‌ها به خاطر هدایت‌های امام راحل است.

حسینی راد با بیان اینکه برای به ثمر نشستن این انقلاب شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی شد بیان کرد: اگر مسئولیتی پذیرفته‌ایم باید در راستای حفظ ارزش‌ها قدم برداریم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار زنجان با اشاره به لزوم آذین‌بندی و فضاسازی مناسب با این روزها در شهرستان، خاطرنشان کرد: در کنار این کارها باید با کیفیت‌بخشی، نوگرایی انجام شود و در اجرای برنامه‌ها و همچنین برگزاری برنامه‌های رسانه‌ای و مجازی تأثیرگذاری نیز  باید برای این روزها مدنظر قرار گیرد.

حسینی‌راد با تأکید به همکاری افرادی و نهادهایی که به اسناد شهدا و حوزه ایثار و شهادت دسترسی دارند، تأکید کرد: این افراد و نهادها باید در به روزرسانی تاریخ دفاع مقدس به مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها