رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد تاکید کرد؛

ضرورت پیوست رسانه‌ای برنامه‌های بسیج

«پارسائیان» بر ضرورت پیوست رسانه‌ای برنامه‌های بسیج تاکید کرد و گفت: با در نظر گرفتن این پیوست می‌توانیم جهاد تبیین را محقق ساخته و امید و نشاط را در جامعه تزریق کنیم.
کد خبر: ۵۲۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 22May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی‌محمد پارسائیان» رئیس بسیج هنرمندان استان یزد و رئیس بسیج رسانه استان امروز در آئین تجلیل از گروه جهادی «شهید اخلاص» این سازمان با بیان اینکه تاکنون آن گونه که باید و شاید فعالیت‌های اقار مختلف بسیج و خدمت آنان به گروه‌های مختلف جامعه دیده نشده بود اظهار داشت: هدف از تشکیل گروه جهادی «شهید اخلاص» اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ایجاد امید آفرینی در جامعه بوده که این اقدام در حقیقت مقدمه‌ای برای ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی است. 

پارسائیان درادامه به بازتاب گسترده فعالیت‌های جهادگران بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی ابراز داشت: در این رزمایش رسانه‌های استان به ویژه رسانه‌های تاثیر گذار پای کار آمده و به صورت گسترده به تولید و بازنشر محتوا در این زمینه پرداختند. 
 
وی در پایان بر ضرورت پیوست رسانه‌ای برنامه‌های بسیج تاکید کرد و گفت: با در نظر گرفتن این پیوست می‌توانیم جهاد تبیین را محقق ساخته و امید و نشاط را در جامعه تزریق کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار