امام جمعه کوهدشت:

سرود «سلام فرمانده» سرزندگی اجتماعی ایجاد کرد

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: سرود بسیار سازنده سلام فرمانده معرکه ایجاد کرد، انصافاً این همایش نیز در کوهدشت به‌خوبی و باشکوه اجرا شد و سراسر معنویت، اخلاص و امیدآفرین بود.
کد خبر: ۵۲۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 17June 2022

سرود بسیار سازنده سلام فرمانده معرکه ایجاد کرد

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: خداوند متعال راه و روش‌های زیادی دارد و به انسان فرصت می‌دهد که توبه کند تا شاید از خواب غفلت بیدار شود.

وی با اشاره به فضیلت نماز جمعه و عبادت در روز جمعه، افزود: خداوند متعال نیکی‌های انسان را در روز جمعه را چند برابر حساب کرده و درجات او را بالا می‌برد.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری جهاد تبیین بر همه ما واجب است، بایستی خدمات نظام را بیان کرد.

وی با اشاره به‌ضرورت خودکفایی درزمینه های مختلف، تصریح کرد: مسئولان بایستی در بخش کشاورزی که یک محور حیاتی کشور است، توجه جدی داشت و باید این امر را سبک نشماریم و برای آن برنامه‌ریزی دقیق داشت.

طهماسبی گفت: در بعضی از بخش‌ها به دلیل عدم نظارت جدی قیمت‌ها سرسام‌آور شده است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن گلایه از مسئولان کشوری به دلیل تعلل در احداث سد معشوره، بیان کرد: بایستی آب‌های روان در کوهدشت مهار شود و روی آن، سدسازی شود.

وی با اشاره به اینکه مرگ اسراییل نزدیک است، گفت: دوران شیطان بزرگ دیگر تمام‌شده است و ملت‌های آزاده جهان بیدار و هوشیار هستند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه «ونزوئلا و ایران» دو شریک راهبردی هم به‌حساب می‌آیند، اظهار داشت: حضور ایران در حیات خلوت آمریکا، نشان از قدرت ما در سطح جهانی دارد.

وی گفت: سرود بسیار سازنده سلام فرمانده معرکه ایجاد کرد، انصافاً این همایش نیز در کوهدشت به‌خوبی و باشکوه اجرا شد و سراسر معنویت، اخلاص و امیدآفرین بود.

طهماسبی با اشاره به تحولات عراق، گفت: ملت عراق و گروه‌هایی مثل حشد الشعبی بسیار مهم هستند، متأسفانه لیست موسوم به مقتدی صدر از مجلس خارج و استعفا داده‌اند و این اقدام در راستای بی‌ثباتی عراق تأثیر دارد.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم، ملاک قانون است مدیرکل‌ها معیارهای الهی، قانون، تعهد و شایستگی‌ها را برای نصب مسئولان در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظارتی جدی بر بازار داشته باشند، گفت: افراط‌وتفریط در کوهدشت جواب نمی‌دهد میزان خط قرآن، امام و رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار