دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

امر به معروف و نهی از منکر منحصر به گروه خاصی نیست

حجت‌الاسلام «نستوهی» گفت: نباید انتظار داشته باشیم تنها گروهی خاص در جامعه نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ - 26June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسن نستوهی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی و اعضای این شورا برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در این جلسه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر جزو مهم‌ترین واجبات الهی است که آیات متعدد قرآن کریم و احادیث معتبر از امامان معصوم (ع) نسبت به آن تأکید داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به تمامی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر ورود کند، گفت: این ستاد زمینه را برای امر به معروف و نهی از منکر مردم فراهم کند تا مردم راحت و آسان‌تر به این واجب شرعی عمل کنند.

حجت‌الاسلام نستوهی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بر ضرورت توجه ویژه به مسئله عفاف و حجاب در ادارات اشاره و این مسئله را به عنوان رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبق مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی به موضوع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی و درمانی اشاره و تصریح کرد: مجریان این بخش در سطح دستگاه‌ها باید عامل به قوانین مرتبط در این زمینه به ویژه مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی در استان آذربایجان شرقی و همچنین شناخت معروف و منکر در ادارات استان تاکید کرد و خواستار اجرای هرچه بهتر امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی شد.

حجت‌الاسلام نستوهی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه‌ای همه آحاد ملت عنوان و تأکید کرد: نباید انتظار داشته باشیم تنها گروهی خاص در جامعه نسبت به این موضوع اقداماتی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار