همزمان با روز حقوق بشر آمریکایی؛

نشست شعرخوانی و خاطره‌گویی «افول آمریکا» برگزار می‌شود

همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی، مراسم شعرخوانی و خاطره‌گویی با عنوان «افول آمریکا» روز جمعه ۱۰ تیر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ - 29June 2022

نشست شعرخوانی و خاطره‌گویی «افول آمریکا» برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی و به منظور پرداخت هنری به اقدامات ضدحقوق بشری ایالات متحده، فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

جدیدترین برنامه به این مناسبت، برپایی نشست شعرخوانی و خاطره‌گویی با عنوان «افول آمریکا» است که در آن ماهیت حقوق بشر آمریکایی افشا شده و مصادیقی از نقض حقوق بشر توسط آنان در قالب شعر و ادب در راستای بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های هنری فضای حقیقی و مجازی در حوزه شعر و موسیقی و تعالی ذائقه هنری شهروندان بازخوانی می‌شود.

در این ویژه برنامه که با مشارکت شهرداری منطقه ۷ و کانون ادبی زمستان برگزار می‌شود، از آلبوم «تیغ و ترانه» اثر هامان وافری با حضور فردین خلعتبری، محمدرضا چراغعلی و محمد سریر رونمایی می‌شود.

آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» اثری به خوانندگی و شاعری هامان وافری است که موسیقی آن را محمدرضا چراغعلی تنظیم کرده است.

تیم تولید و آهنگسازی این آلبوم بنا دارند تا عوائد مالی حاصل از این اثر هنری را به خیرین مدرسه‌ساز اهدا کرده تا در راستای اجرای پویش «ایران من» مورد استفاده قرار گیرد.

نشست شعرخوانی و خاطره‌گویی «افول آمریکا» روز جمعه ۱۰ تیر از ساعت ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. حضور برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی، نمایشگاه کاریکاتور نیز با نمایش ۱۹ اثر در نگارخانه اندیشه برپا است. هم‌چنین مجموعه کلیپ‌های تولیدشده با عنوان «افول آمریکا» از سوی این مدیریت فرهنگی هنری در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار