توسط سردار کارگر انجام شد؛

اعطای حکم مسئولیت به دبیر جدید ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس

حکم مسئولیت دبیر جدید ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس جدید سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس توسط رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اعطا شد.
کد خبر: ۵۳۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 21July 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در حاشیه یکصد و ششمین نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که امروز (پنج‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، سرهنگ «مهدی امیریان» و سردار «نادر ادیبی» به ترتیب احکام مسئوولیت خود را در سمت‌های دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس دریافت کردند.

اعطای احکام مسئولیت به دبیر و رئیس جدید ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس

در بخشی از حکم مسئولیت دبیر جدید ستاد مرکزی راهیان نور کشور که از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صادر شده، آمده است:

برادر ارجمند سرهنگ پاسدار مهدی امیریان

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و بنا بر پیشنهاد رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، به موجب این حکم شما را در سمت «دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور» آن بنیاد منصوب می‌نمایم.

امید است که با اتکال به خداوند متعال و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، مدیریت جهادی و عمل انقلابی نسبت به وظایف محوله اقدام نمایید.

اعطای احکام مسئولیت به دبیر و رئیس جدید ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس

براساس این گزارش سردار «نادر ادیبی» نیز حکم مسئولیت خود در سمت جدید را که از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح صادر شده است را دریافت کرد.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای دبیر جدید ستاد مرکزی راهیان نور کشور از خدمات ارزشمند سردار ادیبی در طول دوره مسئولیتش در این حوزه تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ پاسدار «مهدی امیریان» پیش از این مسئول سازمان تحقیقات، آموزش و نشر و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس بود.

همچنین سردار «نادر ادیبی» به مدت ۱۰ سال در سمت دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها