استاندار فارس:

مشکلات اتحادیه تشکل‌های قرآنی حل می‌شود

«ایمانیه» گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات اتحادیه تشکل‌های قرآنی از طریق پیگیری دولت حل می‌شود تا فرهنگ قرآنی در سطح وسیعی ترویج شود.
کد خبر: ۵۴۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 02October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس در گردهمایی مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور که امروز با حضور «مرتضی طلایی»، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور و به میزبانی شیراز برگزار شد، با اشاره به درخواست‌ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی شرکت‌کنندگان در این گردهمایی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا پیام این اتحادیه را به گوش دولت برسانیم و افزون بر آن، زمینه دیدار اعضای اتحادیه قرآنی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را فراهم کنیم.

ایمانیه بیان کرد: دولت هم اکنون در حال نوشتن بودجه 1402 است؛ که اگر اقدامی بخواهد برای بودجه‌های قرآنی شود، بهترین زمان هم اکنون است؛ به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا این دیدار حتماً انجام شود.

استاندار فارس با بیان اینکه پیشنهادات خود را از طریق دولت و مجلس بیان کنید، گفت: برخی از اختیارات و امکانات در اختیار دولت نیست؛ بلکه در اختیار مجلس است؛ لذا انتظارات خود را از هر دو قوه بیان کنید.

وی خواستار تسریع در ارائه پیشنهادات اتحادیه تشکل‌های قرآنی شد و افزود: اتحادیه باید از فعالیت‌های فاخر مناسب قرآنی الگوبرداری کند و تبدیل به مکانی برای جمع‌آوری کارهای پراکنده وزین شود، اما تاکنون نه جمع‌آوری درست و حسابی شده و نه اطلاع‌رسانی درست از دستاوردها انجام پذیرفته است.

ایمانیه با بیان اینکه یکی دیگر از کارهایی که می‌توان انجام داد، توجه به عملکردهای الگویی 31 استان و همچنین سه هزار مؤسسه است، گفت: در استان فارس یک مشاور قرآنی برای استاندار انتخاب شده است که شاید این مسئله در سایر استان‌ها رخ نداده و شاید بتوان از فارس الگویی برای این قضیه در استان‌های دیگر قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار