سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است

شهردار منطقه 7 با اعلام برنامه‌های ویژه این منطقه به مناسبت 13 آبان از تدارک تمهیدات مختلف برای هر چه باشکوه تر شدن این مراسم خبر داد و گفت:سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷ - 03November 2013

سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رضا نگبهان شهردار منطقه 7  تهران در خصوص تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: ملت ایران سابقه درخشانی در دفاع از ارزشهای نظام و ولایت دارند به همین دلیل باید این روز که نماد مقاومت ملت است هر چه باشکوهتر برگزار شود.

وی افزود: 13 آبان که در تقویم  جمهموری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
 
نگهبان خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت محمدحسین فهمیده سه واقعه تاریخی است که نمیتوان هیچیک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری مهمتر دانست.
 
شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشید، تصریح کرد: شهرداری منطقه هرچه باشکوهتر برگزار شدن این روز را در دستور کار خود قرار داده است.
 
به گفته نگهبان برپایی غرفه فرهنگی و توزیع پرچم، سی دی و پوستر،  برگزاری مسابقه فرهنگی نقاشی، مقاله نویسی و عکاسی، دعوت از عکاسان برگزیده جشنواره شمسه سال 91 برای حضور و ثبت تصاویر برگزیده، هماهنگی و اعزام دانش آموزان محلات 19گانه برای شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان،  هماهنگی اعزام 5 دستگاه اتوبوس برای حضور شهروندان سطح منطقه در راهپیمایی روز 13 آبان و اجرای نمایش خیابانی با محوریت مبارزه با استکبار جهانی توسط دانش آموزان محلات منطقه از جمله برنامه هایی که  توسط شهرداری منطقه در این روز اجرا می شود.
نظر شما
پربیننده ها